Szukaj przystanku Rozkłady jazdy Mapa przystanków

Centrum Obsługi Klienta

Wszelkie sprawy związane z wydaniem Jaworznickiej Karty Miejskiej i reklamacjami dotyczącymi jej użytkowania oraz zakupem biletów terminowych lub uzupełnieniem środków gromadzonych w Elektronicznej Portmonetce można załatwić w Centrum Obsługi Klienta PKM. W punkcie tym można także odblokować karty płatnicze zastrzeżone w nowym systemie biletowym Open Payment System. Biuro zlokalizowane zostało w centrum miasta, na jaworznickim rynku, przy ul. Słowackiego 2.

GODZINY OTWARCIA:

  • w poniedziałki, środy i piątki – od godz. 9:00 do 16:00,

  • we wtorki i czwartki – od godz. 10:00 do 17:00.

KONTAKT TELEFONICZNY:

  • 32-616-50-58

 

» Wykaz pozostałych punktów prowadzących sprzedaż biletów na Jaworznickiej Karcie Miejskiej