Nieczynne Centrum Obsługi Klienta

Nieczynne Centrum Obsługi Klienta

Aktualności 16 marca 2020
Nieczynne Centrum Obsługi Klienta

Szanowni Państwo,

podobnie jak u większości przewoźników od 17 marca (wtorek) w trosce o bezpieczeństwo Klientów i naszych Pracowników tymczasowo zamykamy Centrum Obsługi Klienta zlokalizowane na jaworznickim rynku.

Wszelkie sprawy związane z wydawaniem nowych kart, a także z obsługą reklamacji Jaworznickiej Karty Miejskiej załatwiane będą z wykorzystaniem dedykowanego adresu e-mail: [email protected]

Prosimy o opisanie problemu, a w informacji zwrotnej przekażemy Państwu sposób jego rozwiązania.

Wstrzymana zostaje możliwość osobistego odbioru kart. Wszystkie wysyłane będą pod wskazany we wniosku adres.

  • Zakup biletów okresowych, a także uzupełnienie środków w Elektronicznych Portmonetkach na Jaworznickich Kartach Miejskich możliwe jest w stacjonarnych punktach sprzedaży: https://www.pkm.jaworzno.pl/www/inne/jaworznicka-karta-miejska/gdzie-doladowac-karte/
  • Szczególnie polecamy zakup biletów okresowych bez wychodzenia z domu w sklepie internetowym: https://kartamiejska.pl/jaworzno
  • Dodatkowo, w automatach biletowych znajdujących się w wybranych pojazdach można uzupełnić środki w Elektronicznych Portmonetkach.
  • Zachęcamy także, aby opłaty za przejazdy wnosić z wykorzystaniem aplikacji mobilnej PKM: https://www.pkm.jaworzno.pl/www/bilety/aplikacja-mobilna-pkm/

Liczymy na zrozumienie tej wyjątkowej sytuacji i przepraszamy za wszelkie niedogodności.