Od 1 grudnia (poniedziałek) roczny bilet okresowy razem z Jaworznicką Kartą Mieszkańca!
Zgodnie z zapowiedzią, nasz atrakcyjny bilet roczny, który stał się wizytówką miasta, będzie dedykowany tylko mieszkańcom Jaworzna – tj. użytkownikom Jaworznickiej Karty Mieszkańca (J-ka) (m.in. osobom rozliczającym podatek w mieście, emerytom, uczniom jaworznickich szkół).
Jego nośnikami nadal będą karta PKM lub aplikacja mPKM Jaworzno, jednak warunkiem posiadania będzie aktywna J-ka. To ona od 1 grudnia da uprawnienie do korzystania z biletu rocznego i będzie wymagana podczas kontroli w autobusie.
Co się zmienia od 1 grudnia 2025 r.?
- Jeśli Twój bilet roczny jest ważny – nie kupuj nowego!
- Roczny bilet okresowy (ważny 365 dni od daty zakupu) będzie przysługiwał wyłącznie osobom posiadającym aktywną J-kę.
Bilet roczny nadal kupisz:
- w aplikacji mPKM Jaworzno (Android / iOS),
- w stacjonarnych punktach sprzedaży: [wykaz dostępny tutaj],
- w sklepie internetowym na stronie [bilety.pkmjaworzno.pl]
Podczas kontroli w autobusie należy okazać bilet (na karcie PKM lub w aplikacji) oraz Jaworznicką Kartę Mieszkańca – jej brak będzie oznaczał jazdę bez ważnego dokumentu przewozu.
Warto wiedzieć:
Bilety kupione przed 1 grudnia 2025 r. zachowują ważność do końca okresu, na jaki zostały wykupione.
Przy zakupie w punktach sprzedaży sprzedawca nie wymaga okazania J-ki, ale poinformuje, że brak aktywnej karty oznacza brak uprawnienia do korzystania z biletu.
To pierwszy etap łączenia miejskiego programu z systemem komunikacji. W przyszłości Karta PKM zostanie wycofana, a J-ka stanie się jedynym narzędziem zakupu i obsługi biletów. Integracji dokonamy także w aplikacji mPKM Jaworzno.
Z J-ki korzysta już ponad 17 tysięcy jaworznian – dołącz i Ty!
Więcej informacji znajduje się na stronie: [kliknij tutaj] oraz pod nr tel.: 32 61 81 991 / 32 61 81 992

